This is a German fictional livery of the DB BR 442. It shows the livery of the Karlsruher S-Bahn. There are many details. Hope you enjoy it.
To install the livery, you need the Livery manager.
(https://www.youtube.com/watch?v=hxnnEavol2U&feature=emb_logo)
Das ist ein fiktiver Reskin der BR 422. Es stellt das Design der Karlsruher S-Bahn dar. Es ist sehr Detail-reich. Ich hoffe es gefällt euch.
Um dieses disign zu downloaden wird der Livery Manager benötigt.
(https://www.youtube.com/watch?v=VLIb5t-QAWs&t=2s)
Loading comments…